Povinně zveřejňované informace

Základní škola Jihlava, Demlova 32, příspěvková organizace zveřejňuje v souladu ustanovením § 5 odst. 1 a 2 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění a vyhláškou č. 515/2020 Sb. ve znění pozdějších předpisů, o struktuře informací zveřejňovaných o povinném subjektu a o osnově popisu úkonů vykonávaných v rámci agendy.

Oficiální název

Základní škola Jihlava, Demlova 32, příspěvková organizace
Právní forma: příspěvková organizace
IZO: 600117276

Důvod a způsob založení

Hlavním účelem příspěvkové organizace je poskytování školního vzdělávání podle ustanovení zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání, ve znění pozdějších předpisů (školský zákon).

Zřizovatel:
Statutární město Jihlava
Masarykovo náměstí 97/1
586 01 Jihlava 1

Základní účel zřízení: školní vzdělávání

Hlavní činnost: vzdělávání

Organizační struktura

Statutárním orgánem příspěvkové organizace je její ředitelka. Ředitelka činí právní úkony jménem příspěvkové organizace ve všech věcech. Do funkce je jmenována a může být odvolána v souladu s § 166 školského zákona a vyhláškou č. 54/2005 Sb., o náležitostech konkursního řízení a konkursních komisích.

Kontakty – ZDE

Kontaktní spojení

Kontaktní poštovní adresa
Základní škola Jihlava, Demlova 32, příspěvková organizace
Demlova 4178/32
586 06 Jihlava

Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Základní škola Jihlava, Demlova 32, příspěvková organizace
Demlova 4178/32
586 06 Jihlava

Úřední hodiny
pondělí: 8:00 – 10:00 h
středa: 8:00 – 10:00 h
nebo dle předchozí telefonické domluvy

Telefonní čísla
sekretariát školy: +420 567 579 020
ředitelka školy: + 420 567 579 021

Adresa internetových stránek
www.zsdemlovaji.cz

Adresa podatelny
Základní škola Jihlava, Demlova 32, příspěvková organizace
Demlova 4178/32
586 06 Jihlava
Přehled technických nosičů dat, na kterých povinný subjekt přijímá dokumenty v elektronické podobě: USB flash disk

Elektronická adresa podatelny
skola@zsdemlovaji.cz

Datová schránka
cfz5nzm

Případné platby lze poukázat

Č. účtu: 1467537359/0800

IČO

47366257

Plátce daně z přidané hodnoty

Škola není plátcem DPH

Seznam hlavních dokumentů

  1. Dokumenty podléhající zveřejnění, do kterých je umožněno nahlédnout:
    •  Zřizovací listina školy rozhodnutí o zápisu do školského rejstříku – v listinné podobě v ředitelně školy
    •  Údaje o rozpočtu v aktuálním a uplynulém roce – v listinné podobě v ředitelně školy
    •  Školní vzdělávací programy – v listinné podobě v ředitelně školy
    •  Výroční zpráva o činnosti školy – v listinné podobě v ředitelně školy a dále v elektronické podobě na webu školy ZDE
    •  Školní řád – v listinné podobě v ředitelně školy a dále v elektronické podobě na webu školy ZDE
    •  Dokumentace BOZP a PO – v listinné podobě v ředitelně školy
    •  Účetní, majetková a hospodářská dokumentace – v listinné podobě v ředitelně školy
    •  Soubor vnitřních směrnic a předpisů – v listinné podobě v ředitelně školy
  2. Dokumenty nepodléhající zveřejnění, do kterých je umožněno nahlédnout pouze při prokázání oprávněného zájmu (zejména zákonným zástupcem dítěte). Nahlížení může proběhnout formou předložení částečně anonymizované kopie dokumentu v případě, že dokument obsahuje též údaje, do kterých nahlížející není oprávněn nahlédnout
    •  Knihu úrazů a záznamy o úrazech dětí, žáků a studentů, popřípadě lékařské posudky – v listinné podobě v ředitelně školy
    •  Třídní kniha, která obsahuje průkazné údaje o poskytovaném vzdělávání a jeho průběhu – po předchozí domluvě s ředitelem školy
    •  Doklady o přijímání dětí, žáků, studentů a uchazečů ke vzdělávání, o průběhu vzdělávání a jeho ukončování – v listinné podobě v ředitelně školy
    •  Záznamy z pedagogických rad – v listinné podobě v ředitelně školy
    •  Plán hospitační a kontrolní činnosti, záznamy o provedených hospitacích a kontrolních zjištěních – v listinné podobě v ředitelně školy

Rozpočet

Rozpočet školy a jeho střednědobý výhled – v listinné podobě v ředitelně školy

Žádosti o informace

Při vyřizování žádostí o informace se postupuje dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
Místo a způsob k získání informací: ústní podání v kanceláři školy, telefonicky, písemně, elektronicky, datovou schránkou.

Příjem podání a podnětů

Žádosti a další podání je možné doručit osobně do ředitelny školy v úřední hodiny, zaslat písemně na adresu školy, elektronicky na emailovou adresu ZŠ, prostřednictvím DS nebo telefonicky na telefonním čísle kanceláře školy. Příjem žádostí a dalších podání se řídí podle svého obsahu zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů.

Nejdůležitější používané předpisy

Sdělení č. 104/1991 Sb., federálního ministerstva zahraničních věcí o sjednání Úmluvy o právech dítěte – ZDE
Usnesení č. 2/1993 Sb., předsednictva České národní rady o vyhlášení LISTINY ZÁKLADNÍCH PRÁV A SVOBOD jako součástí ústavního pořádku České republiky – ZDE
Ústavní zákon č. 1/1993 Sb., ústava České republiky – ZDE
Zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), v platném a účinném znění – ZDE
Zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném a účinném znění (dále jen „správní řád“) – ZDE
Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném a účinném znění – ZDE
Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném a účinném znění – ZDE
Zákon č. 179/2006 Sb., o ověřování a uznávání výsledků dalšího vzdělávání a o změně některých zákonů, v platném a účinném znění – ZDE
Zákon č. 198/2009 Sb., o rovném zacházení a o prostředcích ochrany před diskriminací a o změně některých zákonů (tzv. antidiskriminační z.), v platném a účinném znění ve znění pozdějších předpisů – ZDE
Zákon č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů, v platném a účinném znění – ZDE
Zákon č. 359/1999 Sb., o sociálně právní ochraně dětí, v platném a účinném znění – ZDE
Zákon č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, v platném a účinném znění – ZDE
Metodický pokyn k zajištění BOZP dětí, žáků a studentů ve školách a školských zařízeních zřizovaných MŠMT (podpůrný pokyn pro ostatní zřizovatele) – č. j. 37 014/2005–25 – ZDE
Vyhláška č. 3/2015 Sb., o některých dokladech o vzdělání – ZDE
Vyhláška č. 16/2005 Sb., o organizaci školního roku – ZDE
Vyhláška č. 27/2016 Sb., o vzdělávání dětí, žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných – ZDE
Vyhláška č. 48/2005 Sb., o základním vzdělávání a některých náležitostech plnění povinné školní docházky – ZDE
Vyhláška č. 64/2005 Sb., o evidenci úrazů dětí, žáků a studentů – ZDE
Vyhláška č. 74/2005 Sb., o zájmovém vzdělávání – ZDE
Vyhláška č. 364/2005 Sb., o vedení dokumentace škol a školských zařízení a školní matriky a o předávání údajů z dokumentace škol a školských zařízení a ze školní matriky (vyhláška o dokumentaci škol a školských zařízení) – ZDE
Vyhláška č. 410/2005 Sb. o hygienických požadavcích na prostory a provoz zařízení a provozoven pro výchovu a vzdělávání dětí a mladistvých – ZDE

Vydané právní předpisy

Povinný subjekt nevydává právní předpisy v rámci věcné působnosti. Soubor vnitřních směrnic je k dispozici v listinné podobě v úředních hodinách v ředitelně školy.

Formuláře školy – ZDE

Úhrady za poskytování informací

Sazebník úhrad za poskytování informací

Sazba nákladů na pořízení informace činí:

  1. Kopírování černobílé na kopírovacích strojích
    Formát A4 jednostranný……………………………………….…………2 Kč
    Formát A4 oboustranný………………………………………….……….4 Kč
    Formát A3 jednostranný…………………………………….…….……..3 Kč
    Formát A3 oboustranný…………………………………….…….………6 Kč
  2. Tisk na tiskárně PC
    Formát A4 jednostranný……………………………………….…………2 Kč
    Formát A4 oboustranný………………………………………….……….4 Kč
    Formát A3 jednostranný…………………………………….…….……..3 Kč
    Formát A3 oboustranný…………………………………….…….………6 Kč
  3. Za odeslání informace
    Poštovné a jiné poplatky dle sazeb platného poštovního sazebníku.

Rozhodnutí nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací

Žádná rozhodnutí o výši úhrad vydaná podle zákona o svobodném přístupu k informacím v případě stížnosti nebyla ve vztahu k povinnému subjektu vydána.

Licenční smlouvy

V současné době ZŠ žádné licenční smlouvy neposkytuje.

Výroční zpráva podle zákona o svobodném přístupu k informacím

 

Datum vydání zprávy Výroční zpráva
26. 2. 2024 ZDE
15. 2. 2023 ZDE
21. 2. 2022 ZDE

Poskytnuté informace dle zákona č. 106/1999 Sb.

2023 – Informace_23

Whistleblowing

Směrnice k Whistleblowing – ZDE